Välkomna till min nyaa blogg

Hej på er :D
det här är alltså min blogg, Signe :)
jag är 13 år och jag har haft blogg många gånger men antingen har jag fått göra en ny eller så har jag bara lagt av helt random :/
men nu ska jag försöka att hålla igång den så mycket som möjligt ;)
Jag ska försöka fixa satt jag lägger upp en låt varje dag så att ni får lite låttips.
Jag skriver mest om fridtiden och skönhet och såklart skriver jag bloggen som en dagbok t.ex. vad jag gör och såklart har jag lite tävlingar och sånt ibland men om ni inte är med på tävlingarna så lägger jag ju såklart av med dom!!
Det är bara att börja njuta av min blogg :) Puss och kram Signe :*
Hej på er :D
det här är alltså min blogg, Signe :)
jag är 13 år och jag har haft blogg många gånger men antingen har jag fått göra en ny eller så har jag bara lagt av helt random :/
men nu ska jag försöka att hålla igång den så mycket som möjligt ;)
Jag ska försöka fixa satt jag lägger upp en låt varje dag så att ni får lite låttips.
Jag skriver mest om fridtiden och skönhet och såklart skriver jag bloggen som en dagbok t.ex. vad jag gör och såklart har jag lite tävlingar och sånt ibland men om ni inte är med på tävlingarna så lägger jag ju såklart av med dom!!
Det är bara att börja njuta av min blogg :) Puss och kram Signe :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0