*happyface*

Hejsan :)
kom hem tidigt i dag, göötiit :D
har varit lite sådär depp idag men mest har jag haft ett happyface :)
men nu så sitter jag hemma i sängen och bara chillar galet som alla onormala säger och då måste jag ju oxå säga det såklart ;D
men jag tänkte att jag ville göra nått spelcielt med min blogg så att jag har ett förslag som kommer här nedan för, men då gäller det oxå på er om ni kommenterar och sånt ;)
Ni ska alltså kommentera någonting jag ska göra och då menar jag att det får vara vad som helst :)
och om nån kommenterar typ att jag ska klä och sminka mig som en fjortis (tar något enkelt som förslag)
då måste jag antingen lägga upp en video eller bild på det, ni får välja :)
det låter väl kul va o.O
och då ska ni kommentera på den rubrik jag lägger upp där det står ''vad ska jag göra denna gång?''
PS. kommentera om ni inte förstår ;D
puuss

Kommentarer
Postat av: samuel

puss puss

2012-03-01 @ 18:53:08
URL: http://sammeman99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0